tisdag 20 januari 2015

Mina bloggböcker från 2014


Så här fina ser mina bloggböcker ut som jag beställt från Blogg till Bok. Sedan ett par år tillbaka har jag gett mig själv min blogg i bokform i julklapp. Av allt mitt bloggande under 2014 blev det tre vackra böcker.

Det är lättare att leta efter blogginlägg i bloggboken än i min blogg på nätet, tycker jag. Dessutom är det så många härliga minnen som dyker upp för mig när jag bläddrar bland mina texter och ser de fina bilderna i boken.

Så mycket ett år kan rymma.

När jag har det på pränt i en bok inser jag faktiskt det.

Allt från ett supervalår till en drömresa till Bretagne till att ge ut min första egna bok "Omfamna livet".


"Omfamna livet" finns att köpa hos bl a Bokus, Adlibris, Solentro och CDON.com på nätet.

4 kommentarer:

  1. Nu skall jag prova din nya kommentaranläggning Anna-Karin.
    De suddiga siffrorna har tydligen;) tagit slut.
    Dina bloggböcker ser förnämliga ut. Har du kommentarerna
    med i dem? för de tillhör väl också dina skrifter och minnen.
    Så imponerande mycket du hinner med. Bloggen suger ut dig
    är jag rädd. Kramsnö i Tallebacken

    Vinterhalvåret
    har nästan hunnit halvvägs.
    Vi väntar på vår.

    Det ser trångt ut i spalten. Kommer jag igenom ;)






    SvaraRadera
  2. Med detta kommentarsalternativet försvann rutan med suddiga siffror. Det är en fördel.

    Fast vad tycker du om att kommentera i en ruta liksom bredvid min blogg, Kalle? Känns det bra för dig som så ofta kommenterar här?

    Bloggen hjälper mig att orka mitt liv, Kalle. Skrivandet är guld värt för mig som människa och har alltid varit det.

    Idag kommer det snö här i Vätterbygden. Det gillar min lilla vovve, hon är helt vild i snön. :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu har jag gått tillbaka till det tidigare sättet att kommentera på, Kalle. Jag hoppas att du står ut med de där suddiga siffrorna.

      Jag gillar att jag kan se skillnad på kommentarer och mina svar här till inläggen. Så var det inte med den förra funktionen.

      Det får vara som det är tills vidare. :)

      Kram

      Radera
  3. Kalle, kommentarerna kommer inte med i mina bloggböcker. Tyvärr. Fast så är det. :)

    Kram igen

    SvaraRadera